Algemene Voorwaarden.

Makkelijk lezen.

Deze algemene voorwaarden zijn eerlijk en direct. Kort maar krachtig, in makkelijk te begrijpen Nederlands. Liever de originele versie lezen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die Stichting WebwinkelKeur heeft opgesteld.

 

1. Definities

Hier geen moeilijke woorden. Er is maar 1 definitie belangrijk: Jij, als klant.

2. Wie ben ik en hoe je mij kunt bereiken

Ik ben Maja, van Puzzlefun. Je kunt mij op de volgende manieren bereiken:

Bellen/Whatsapp: 06 49409480

Email: info@puzzlefun.nl

Post: Koekoekstraat 15, 3772 AP, Barneveld

Facebook: www.facebook.com/puzzlefun.nl

Kom je liever langs? Leuk! Bel of Whatsapp me even, dan maken we een afspraak.

Andere nummers:

  • KvK - nummer: 69702268
  • BTW - nummer: NL002149134B55​

​3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij mij koopt of hebt gekocht. Ik doe mijn best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat in wat ik voor jou doe en wat ik van jou verwacht.

4. Het aanbod

Ik vertel je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je iets kunt ruilen. Zie je een foutje op een productpagina? Daar mag je me aan houden, behalve dan wanneer dat foutje duidelijk te mooi is om waar te zijn en je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst

  • Ik werk elke dag aan een veilige webomgeving, zodat jij met een gerust hart bij mij kunt winkelen.
  • Als je iets bij mij bestelt, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna krijg je een mail als je pakketje verzonden is, samen met een track & trace code. (Behalve als het brievenbuspost betreft)
  • Mocht je nu geen bevestingsmail ontvangen, of je hebt een andere vraag? Bel me, Whatsapp me, of mail me.
  • Alle informatie en gegevens die je nodig hebt, voeg ik toe bij je bestelling. Ben je die gegevens kwijt? Ook dan geen probleem. Mocht je ze, om wat voor reden dan ook nodig hebben, neem dan even contact met de op, dan stuur ik dat zo snel mogelijk op.

​6. Herroepingsrecht

Soms krijg je een bestelling en denk je: Nee, dit is hem toch niet. In dat geval kunt je het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Ik stuur je dan een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug. 

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

8. Wat jij van mij kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? 

  • Ik stuur je een bevestiging van je aanvraag;
  • Ik stuur je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

9. Verzendkosten bij retourneren

Omdat ik geen grote winkelketen ben, maar Puzzlefun helemaal in mijn eentje run, worden de retourkosten helaas niet vergoed. 

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

  • ​Als je de puzzeldoos al hebt opengemaakt, kun je hem niet meer terugsturen.
  • Cadeaubonnen kun je niet meer terugsturen.

11. De prijs

  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • De verzendkosten voor een pakketje zijn vanaf €5,45 en de pakketjes worden met DHL/PostNL/GLS verstuurd.
  • Boven de €100 betaal je geen verzendkosten.
  • Kies je voor afhalen? Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.

 

12. Nakomen beloftes en garantie

  • Ik doe wat ik beloof. En ik ben altijd eerlijk tegen je.
  • Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Neem dan contact met me op en dan los ik het samen met jou op.

​13. Bezorging en uitvoering

Ik doe er alles, maar dan ook écht alles aan om jou blij te maken. Veel webshops beloven de volgende dag levering als je voor 23.59 uur besteld. Aangezien ikzelf nog een parttime baan heb naast deze webshop, kan ik je dat helaas niet beloven. Wat ik wel kan beloven: 

  • Als je voor 15.00 uur bestelt, heb je jouw pakketje de volgende dag al in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat ik beloofd heb? Dan laat ik je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.

  • In principe geldt: als je het op mijn website kunt bestellen, heb ik het op voorraad. Kan ik het toch niet leveren? Dan neem ik eerst contact met je op. Dan krijg je je geld terug, of ik bied je een goed alternatief aan. β€‹

  • Als jouw bestelling beschadigd wordt bezorgd of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat niet mijn schuld. Je mag me altijd mailen in zo`n situatie en dan kan ik kijken wat ik kan doen, maar ik kan niet garanderen dat jouw pakketje alsnog gevonden of vergoed wordt.

14. Betaling

Met Mollie kun je kiezen uit verschillende betaalopties. Zo kun je direct via Ideal betalen, je kunt kiezen voor een automatische incasso en je hebt de optie om later te betalen.

Bij een eerste check-out geef je jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum op. Je wordt gecontroleerd op kredietwaardigheid en bij goedkeuring neemt Klarna jou op in haar systeem.

Bij een online aankoop kun je nu kiezen voor `betaal nu` of `betaal later`. Als je direct wilt betalen kun je via verschillende betaalopties (Ideal of automatische incasso) met 1 klik afrekenen.

Kies je  voor `later betalen` dan krijg je 2 weken de tijd om de factuur te betalen.

Als je een volgende aankoop doet, word je door Mollie automatisch herkend en je krijgt dan direct jouw favoriete betaalmethode gepresenteerd.

15. Klachten

  • Heb je een klacht? Dat vind ik heel vervelend. Laat het me snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kan ik je het beste helpen.

  • Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van mij. Ik help je meteen, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

  • Je kunt een klacht over mijn producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org. Maar ik help je liever zelf. Als we er samen goed over praten, is het waarschijnlijk zo opgelost.

16. Geschillen

Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan Stichting WebwinkelKeur via http://www.webwinkelkeur.nl/  Dat zou ik echt heel jammer vinden. Maar ik respecteer je keuze.

17. En dan dit

Dit waren ze dan. Mijn algemene voorwaarden. Als ik in de toekomst iets ga veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op mijn website. Ik zorg er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.